• انتشار : 1401/09/19
  • نویسنده :
  • 692

لباسشویی ال جی 2022- کارایی و برنامه ها

شرکت ال جی هر ساله با تولید لوازم خانگی به روز و با کیفیت در رتبه اول بین تولید کنندگان لوازم خانگی قرار میگیرد و یکی از دلایل پیشروی در این زمینه تولید لباسشویی های با کیفیت و فوق العاده است.

رونمایی برند ال جی از جدیدترین و پیشرفته ترین لباسشویی تولید 2022

جدیدترین مدل لباسشویی ال جی ساخت 2022

در جدیدترین مدل لباسشویی ال جی با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته، استفاده راحت تر از قبل و مراقبت بهتر از البسه را تجربه خواهید کرد.
شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2022 با استفاده از برج لباسشویی خود معروف به WashTower و ماشین لباسشویی و خشک شویی دوقلوی جدید، روشی هوشمند و یکپارچه تری را برای شستشوی البسه به نمایش گذاشت. شرکت ال جی در این مدل لباسشویی از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی دایرکت درایو(AI DD) استفاده کرده است. این فناوری تثبیت بخار و مجموعه ای از عملکردها هستند که شستن و خشک کردن لباسها را راحت تر از همیشه اجام می دهد.
با تکنولوژی  AI DD ال جی، عملکرد سفارشی شده ای را در لباسشویی دوقلو ارایه میکند و میتواند نوع پارچه، وزن لباسها و سطح کثیفی البسه شما را حس کند و به طور اتومات مقدار مواد شوینده لازم را اضافه کرده و نوع شستشوی را برای بهتر تمیز کردن انتخاب میکند. در این مدل لباسشوی از تکنولوژی بخار استفاده میشود که باعث بهتر تمیز شدن و طراوت لباسها می شود.شرکت ال جی برای راحتی هرچه بیشتر کاربران به وسیله Smart Pairing اطلاعاتی را از ماشین لباسشویی به خشکشویی ارسال میکند و چرخه خشک کردن بهینه را برای تمیز کردن و خشک کردن دقیق و بهتر توصیه می کند. البته با استفاده از بلوتوث می توانید لباسشویی و خشک کن رو به هم وصل کنید و به راحتی فقط از طریق صفحه ماشین لباسشویی هر دو دستگاه را کنترل کنید.

طراحی زیبای ماشین لباسشویی ال جی

طراحی شیک و رخ زیبای ماشین لباسشویی های ال جی 2022

لباسشویی های جدید ال جی از ظرافت خاصی برخوردار هستند. برند ال جی در ماشین لباسشویی های خود از بدنه فولاد ضد زنگ و رنگ پلاتین استفاده کرده است که به مرور زمان نه تنها رنگ بدنه لباسشویی دستخوش تغییرات نمی شود بلکه به ظرافت آن نیز افزوده خواهد شد. دیگ لباسشویی در مدل های جدید خاصیت ضد باکتری دارد و با سوراخ های کوچک که در داخل دیگ وجود دارد باعث می شود در زمان شستشوی از بافت و الیاف البسه شما محافظت شود.

دسترسی بیشتر و موتور کم مصرف

جدا از برنامه های شستشوی در قسمت پایین نمایشگر لباسشویی یک سری توابع وجود دارد که با استفاده از این توابع چرخه شستشوی شما جذابتر و قدرتمندتر می شود. به عنوان مثال شما قبل از شستشوی می توانید از قابلیت pre wash استفاده کنید تا در نهایت لباسهای تمیز و لطیف تری از لباسشویی دریافت کنید. به این حالت پیش شستشوی هم می گویند که می توانید برای چرخه های شستشوی سریع، شستشوی چرخش و پشم نیز استفاده کنید. تمام مواردی که مرور کردیم با موتور Direct Drive به حرکت در می آیند که طول عمر بالایی دارد که خود شرکت ال جی آن را 10 سال گارانتی کرده است. موتور  Direct Drive کاملا بی صدا و قدرتمند است و شما تا سالیان سال دیگر به تعمیر و یا تعویض لباسشوی احتیاج پیدا نخواهید کرد.

خرید لباسشویی ال جی

تکنولوژی Steam  در لباسشویی های ال جی

این فناوری برای شستشوی البسه کسانی که آلرژی دارند یا به بیماری های مختلفی مثل انواع حساسیت ها و بیماری های دیابتی مبتلا هستند مناسب است. با استفاده از این تکنولوژی 9/99 درصد قادر به حذف و از بین بردن باکتری ها خواهد شد. این فناوری در کنار قابلیتهایی مثل Allergy Care معنی پیدا میکند. این برنامه با استفاده از بخار هر نوع میکروب و باکتری را از بین می برد و به حفظ یک محیط زیست سالم و بدون آلرژی کمک میکند.