• انتشار : 1401/11/12
  • نویسنده :
  • 2054

طریقه اتصال لباسشویی بوش به برنامه home connect

در این مقاله می خواهیم طریقه اتصال ماشین لباسشویی بوش از طریق وای فای به گوشی موبایل یا تبلت را برای شما کاربران توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

فناوری home connect

یکی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در لوازم خانگی امروزی وصل شدن آنها به گوشی موبایل است که برند بوش در سال 2018 مثل اکثر برندهای جهانی خیلی از لوازم خانگی که به بازار عرضه می کرد را به این تکنولوژی مجهز کرد، تا کاربران از راه دور لوازم خانگی خود مثل یخچال، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، فر، مایکروفر و... را کنترل کنند. شما می توانید با استفاده از فناوری home connect زمانی که از منزل و یا آشپزخانه خود دور هستید از نحوه عملکرد و زمان باقیمانده شستشوی ماشین لباسشویی خود با خبر بوده و آن را کنترل و نظارت کنید.

روش استفاده از نرم افزار home connect

این فناوری به گونه ای طراحی شده است که هر کسی با هر دانشی می تواند از آن استفاده کند پس لازم نیست نگران استفاده آن در لوازم خانگی خود باشید. برای استفاده برنامه home connect شما به یک گوشی یا تبلت هوشمند که به اینترنت متصل شود احتیاج دارید، و از طریق اپ استور یا گوگل پلی نرم افزار home connect را دانلود کنید و از زندگی با لوازم هوشمند بوش لذت ببرید.

صرفه جویی در وقت و انرژی با فناوری home connect

با استفاده از این فناوری در لوازم خانگی بوش، با توجه به سرعت و دسترسی آسان از طریق اپلیکیشن باعث صرفه جویی در وقت و مصرف بهینه می شود. به عنوان مثال زمانی که مسافرت هستید با استفاده از این فناوری می توانید میزان برودت یخچال و فریزر خود را به حد مطلوب برسانید و یا می توانید از طریق اپلیکیشن به مایکروفر خود متصل شوید و از میزان و مدت زمان باقیمانه پخت غذا مطلع شوید.

کاربردهای فناوری home connect

این فناوری علاوه بر کنترل و مشاهده کارکرد دستگاه، این امکان را به شما می دهد که دستگاه شما به بروزرسانی احتیاج دارد یا خیر، و اگر عیب فنی داشته باشد به شما ارور میدهد و با مراجعه به نمایندگی و یا خدمات پس از فروش مشکل دستگاه خود را به راحتی هر تمام تر برطرف کنید. با استفاده از این تکنولوژی می توانید آموزشهای گوناوگونی را از طریق مشاهده ویدیوهای مختلف برای همه اقلام لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی با ویژگی های جدید دستگاه خود آشنا شوید و طریقه اسفاده آسان را از طریق ویدیو برای شما به نمایش می گذارد و به شما راه کارهایی را برای استفاده صحیح از ماشین لباسشویی بیان میکند که باعث بیشتر شدن طول عمر ماشین لباسشویی شما خواهد شد.

مزایای استفاده از فناوری home connect

زندگی راحت و آسان
نظارت و کنترل تمامی لوازم آشپزخانه از راه دور
عیب یابی سریع لوازم آشپزخانه