• انتشار : 1401/11/12
  • نویسنده :
  • 378

طریقه اتصال ماشین لباسشویی بوش به گوشی موبایل از طریق تکنولوژی home connect

تکنولوژی home connect

با استفاده از لوازم آشپزخانه بوش دیگر لازم به حضور شما در خانه نیست و با گوشی موبایل خود می توانید لوازم خانگی خود را از راه دور کنترل و نظارت کنید. شرکت بوش همواره در حال اضافه کردن خدمات جدید و ویژگی های مفید است تا در دنیای تکنولوژی در بین سه برند اول جهان همچنان باقی بماند. بنابراین شک نکنید لوازم خانگی بوش که امروز خریداری می کنید برای آینده ای مدرن و هوشمند آماده است.
اتصال به اینترنت لوازم خانگی یکی از  پرکاربردترین آپشن هایی است که یک ماشین ظرفشویی باید داشته باشد، زیرا بسیاری از افراد شاغل هستند و تمام وقت در منزل حضور ندارند و برای راه اندازی و عیب یابی لوازم منزل به کاری دشوار و غیر ممکن برای این کاربران تبدیل شده است.

استفاده از فناوری home connect

برای شروع ابتدا برنامه home connect رو دانلود می کنید و اگر کار با این اپلیکشن رو بلد نیستید نگران نباشد چون کار با این برنامه به قدری راحت است که هر کسی با هر میزان تحصیلاتی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. بعد از دانلود دستگاه خود را در برنامه اضافه و جفت کنید بعد از جفت سازی که تنها چند دقیقه طول می کشد دستگاه خود را به برنامه اضافه کنید و در صورت درخواست برنامه کد QR چاپ شده در راهنمای شروع سریع، دستگاه خود را اسکن کنید. چنانچه راهنمای شروع سریع در دسترس نیست و یا آن را گم کرده اید می توانید کد QR را با استفاده جفت یاب آنلاین home connect پیدا کنید.

صرفه جویی با فناوری home connect

با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد خانواده شاغل هستند فناوری home connect می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و انرژی کمک کند و در زمان شستشو به صورت مجازی و تصویری از عملکرد ماشین لباسشویی خود مطلع باشید.

کاربردی دیگر از تکنولوژی home connect

این فناوری علاوه بر کنترل و مشاهده ماشین لباسشویی در زمان کارکرد، توصیه های لازم برای تعمیر و به روز رسانی ماشین لباسشویی را به شما می دهد. با استفاده از این فناوری کاربر میتواند از طریق ویدیو آموزش های مختلف در باره تمامی محصولات خانگی بوش را مشاهده کند و نحوه استفاده آسان را فرا گیرد.