• انتشار : 1401/09/18
  • نویسنده :
  • 348

تلویزیون های سامسونگ 2020

تلویزیون های سامسونگ 2020 از کارایی و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند. در ادامه به شرح این محصولات خواهیم پرداخت.
ساخت تلویزیون از جمله بزرگترین دستاوردهای عرصه صنعت صوت و تصویر است؛ به گونه ای که تحولات عظیمی را در روابط، فرهنگ ها، هم سویی اجتماعی و … به وجود آورده است. روز به روز کمپانی های تولیدکننده محصولات تصویری، در زمینه تکنولوژی بهبود پیدا می کنند. سامسونگ از جمله کمپانی هایی است که در این عرصه آوازه بلندی دارد و پیشرفت شایانی در خصوص تولید تلویزیون و بروز رسانی آن ها داشته است.
اکنون در این مطلب می خواهیم به معرفی جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2020 بپردازیم و تا حدودی با کارایی و عملکرد آن ها آشنا شویم.

معرفی-تلویزیون-2020-سامسونگ.jpg

کمپانی سامسونگ

یکی از بزرگترین کمپانی ها در عرصه تولید محصولات صوتی و تصویری، سامسونگ است. کمپانی SAMSUNG با مرکزیت سئول از شرکت های جهانی در عرصه تکنولوژی و دستاورد های صنعت صوت و تصویر است؛ که شهرتی جهانی دارد. اقدامات سامسونگ در خصوص پیشرفته کردن محصولات خود از جمله: گوشی، تلویزیون و بقیه لوازم خانگی های دیگر شایسته تقدیر است.

تفاوت تلویزیون های سامسونگ 2020

تفاوت های تلویزیون سامسونگ سال 2020 با مدلهای قبلی را می توان از زوایای گوناگونی بررسی کرد. شرکت سامسونگ از جدیدترین فناوری و تکنولوژیهای روز دنیا برای هر چه بهتر کردن محصولات خود در این زمینه بهره جسته است.
در نمایشگاه بین المللی CES که هر ساله تمامی کمپانی های معتبر در زمینه صوت و تصویر آخرین دستاوردهای خود را عرضه میکنند ، شرکت سامسونگ نیز از محصولات نوین خود پرده برداری نمود. این محصولات شامل انواع LED و QLED با کیفیتهای گوناگون بود.
از محصولات جدید 2020 سامسونگ که معرفی کرده و در زمانی نه چندان دور هم وارد بازار خواهد شد ، میتوان به چند نوع از برندها اشاره کرد که شامل : THE SERO و سری TU و Q … بوده و در لیست پر فروش ترین محصولات جای گرفته اند.

تفاوت-تلویزیون-های-2020-سامسونگ.jpg

ویژگی های تلویزیون های سامسونگ 2020

ویژگی های تلویزیون سامسونگ 2020 را میتوان در تلویزیون های 4K و 8K سامسونگ مشاهده کرد. تلویزیون های 2020 سامسونگ با قابلیت های فراوانی همراه میباشند از جمله:
QUANTUM DOT AL{ پردازشگر کوانتومی}
ADAPTIVE PICTURE {انطباق تصاویر}
ACTIVE VOICE AMPLIFIER {افزایش قدرت صدای فعال}
OBJECT TRACKING SOUND {ردیابی شی همراه صدا}
MULTI VIEW {اشتراک گذاری بین وسایل}
است.
همچنین نمونه های جدید تلویزیون سامسونگ شاهد تغییرات مهمی در نمایشگر ، پردازنده و طراحی بوده اند که در زیر به نمونه تغییرات اعمال شده خواهیم پرداخت.

ویژگی-های-تلویزیون-سامسونگ.jpg

1- نمایشگر کریستال تلویزیون های سامسونگ 2020 :

نمایشگر های کریستال به صفحه نمایش هایی گفته میشود که از ماده ای کریستالی ساخته شده که هم ویژگی مایع و جامد را دارد. این نمایشگر به دلیل این که توانایی ساطع کردن نور را از خود ندارد ، به نور پس زمینه ای احتیاج دارد تا به عنوان یک منبع خارجی به پردازش آن کمک کرده ، تا رنگ های موجود در یک تصویر را شناسایی و فیلتر کرده ، بعد به اجرا گذارد.
نمایشگر های کریستالی هیچ نوری از خود ندارند ، بنابراین نور موجود را از ریز پردازنده هایی که در صفحه پشت تلویزیون به کار رفته ، میگیرد و از پیکسل ها عبور میدهد.

2- پردازنده کریستالی تلویزیون های سامسونگ 2020 :

پردازنده های کریستالی با قدرت بالای پردازش در تصاویر ، حتی تصاویر HDR را با بالاترین کیفیت و کنتراست به نمایش میگذارد. پردازنده های کریستالی قوی ترین نوع پردازنده است. پردازنده در این تلویزیون ها به گونه ای تصاویر را پیکسل به پیکسل پردازش و با بالا ترین دامنه رنگ در صحنه پخش میکند.

3- طراحی قابلیت دید سه جهته

با کمک طراحی خاص سه جهته در تلویزیون این قابلیت برای همه بینندگان فراهم میشود که از هر زاویه با کیفیت ترین تصویر را ببینند ، زیرا طراحی تلویزیون به گونه ای است که بیننده از کنار ، اگر بخواهد به تلویزیون نگاه کند اجزا و لبه آن را مشاهده نخواهد کرد ، بلکه خود تلویزیون و صحنه های آن را خواهید دید. صفحه این دستگاه به شیوه ای ساخته شده که از هر طرف و گوشه ای میتوانید با کیفیت ترین تصاویر را مشاهده نمایید.

قابلیت های تلویزیون TU

در یکی از مد های 2020 که عالی بوده و از مدل های قبلی امکانات بیشتری را دارا میباشد ، مدلهای TU شامل ( TU7000. TU7100. TU8000. TU8300… ) است . برای نمونه صفحه نمایش کریستالی ، پردازنده 4K کریستالی ، و طراحی خاص 3 جهته ، راهنمای جهانی و قابلیت استفاده از آمازون الکسا و … را برای شما فراهم میکند. این امکانات در مدلهای سال 2019 سامسونگ موجود نبود.

قابلیت-تلویزیون-های-tu.jpg

ویژگی تلویزیون های QLED

تلویزیون های QLED جزو برترین تلویزیون های سامسونگ است. مهم ترین کارکرد و ویژگی آن نقاط کوانتومی است که پردازشگر این تلویزیون ها ، با استفاده از این نقاط باعث ارتقا کیفیت تصویر ، سطح درخشندگی در تصاویر شده است. نقاط کوانتومی در کیولد به اندازه ذره نانوها ریز بوده و در پنل ها جاگذاری میشود.
تلویزیون های کیولد با توجه به وضوح تصویر ، درخشندگی صحنه ، طول عمر زیاد به دلیل استفاده نکردن از مواد غیر ارگانیکی و همچنین دچار نشدن به سوختگی ، برتری بیشتری بر رقیب خود یعنی اولد یافته است.

ویژگی-های-تلویزیون-کیولد.jpg

قیمت و راهنمای خرید تلویزیون های سامسونگ 2020

تلویزیون های 2020 سامسونگ به نسبت مدلهای 2019 از کارایی و قابلیت های بیشتری بهره برده است. به نسبت سایر رقیبان ، شرکت سامسونگ بیشترین قابلیت و تغییر را در محصولات 2020 گنجانده است.
به نسبت این قابلیتهای گوناگون ، به واقع از لحاظ قیمتی نه تنها ، قیمت تلویزیون سامسونگ افزایش نیافته است ، بلکه سامسونگ با رعایت اصول مشتری مداری ، قیمت محصولات با کیفیت خود را کاهش داده است.
تلویزیون های 2020 سامسونگ پیشرفته ترین محصولات سا هستند که امیدواریم به زودی در بازار بیشتر به چشم آیند. در رابطه با خرید تلویزیون از بین ال جی و سامسونگ یک سری پرسش وجود دارد که مردم را سردرگم میکند که کدام یک بهتر هستند؟ باید بدانید که اولا اطلاعات کافی در مورد ویژگی ، قابلیت و کارایی تلویزیون بسیار مهم است.
ثانیا سلیقه شما و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید تلویزیون مهم بوده ، ثالثا انتظارات شما از تلویزیون و کارایی آن در رابطه با پخش فیلم و سایر عملکرد های دیگر ضروری است ؛ که داشتن اطلاعات کافی میتواند تجربه یک خرید مطمئن را به همراه داشته باشد.